خنک کننده مایع پردازنده دیپ کول CASTLE 240EX ARGB White deepcool CPU Liquid Cooling System

توضیحات آگهی

واتر کولر Castle 240EX یکی از محصولات موفق سال 2019 دیپ کول به شمار می‌رود که مجهز به فن آوری اختصاصی ضد نشتی است. این فن آوری شامل پوشش چند لایه ای لاستیکی EPDM (مخفف ethylene propylene diene monomer) است که از یک طرف به هوا و از طرف دیگر توسط مایع کولانت احاطه شده است. زمانی که فشار داخلی واتر کولر از فشار جوی اطراف آن بیشتر می‌شود، این لاستیک منقبض شده تا با ایجاد خلع، حجم رادیاتور را افزایش دهد، و بدین ترتیب با کاهش فشار داخلی، ریسک نشتی از واتر کولر به صورت کامل از بین رود. این واتر کولر همچنین به یک پمپ سه فاز مجهز است که به ادعای دیپ کول، با تولید حداقل نویز، کارایی بسیار بالایی در انتقال مایع کولانت در واتر کولر دارد. در زمینه نورپردازی، بلاک این واتر کولر به LED‌های دیجیتالی ARGB مجهز است و قابلیت اتصال و Sync شدن با اکو سیستم‌های نورپردازی تمامی‌ شرکت‌های مادربرد سازی را دارد. اگر هم مادربرد شما خروجی نورپردازی نداشته باشد، شرکت دیپ کول یک عدد درایور ARGB به همراه این واتر کولر قرار داده است تا سیستم شما بدون نورپردازی باقی نماند.

واتر کولر Castle 240EX White بدون شک یکی از محصولات با کیفیت و قابل تقدیر شرکت دیپ کول است. اگرچه کمی‌دیر این محصول برای بررسی به دست ما رسیده است، اما همچنان در تست‌هایی که از آن داشتیم، کارایی بسیار بالا از خود نشان داد. در مجموع دمای بدست آمده از پردازنده های تست، در بازه قابل قبولی قرار دارند و می توان از عملکرد کولینگ این محصول، رضایت کافی داشت. بلاک این واتر کولر در عین داشتن ظاهری زیبا، عملکری بی صدا دارد، و رنگ سفید آن در کیس، بخصوص اگر دیگر قطعات شما نیز سفید باشند، به خوبی ست می‌شود. شما همچنین می‌توانید لوگوی مورد علاقه خود را جایگزین لوگوی دیپ کول در وسط بلاک واتر کولر نمایید.

فنهای TF120 دیپ کول به خوبی از پس جابه جا کردن هوا از میان رادیاتور بر می‌آیند، اما در لود 100% نویز به نسبت بالایی دارند. از نظر نورپردازی خیلی بهتر می‌شد اگر دیپ کول این فنها را نیز به نورپردازی مجهز می‌کرد و رنگ پروانه‌ها را نیز سفید در نظر می‌گرفت. قیمت این محصول در بازار‌های جهانی حدود 130 دلار و در صورت موجودی در ایران احتمالا قیمتی حدود 7.5 میلیون تومان خواهد داشت.

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خنک کننده مایع پردازنده دیپ کول CASTLE 240EX ARGB White deepcool CPU Liquid Cooling System”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *